FAQ Forum
Jak zarejestrować się na forum?
Aby zarejestrować się na forum należy kliknąć w słowo „rejestrując się” 
a następnie wypełnić dane:

Tu możesz się zarejestrować na Forum. By uniemożliwić innym osobom podszywanie się, podaj proszę
nick i hasło z gry.
Nick na forum jest taki sam jak nick w grze. Jednak z powodów bezpieczeństwa powinieneś dla konta
na forum wybrać inne hasło niż masz w grze. UWAGA! Jeśli masz problem z rejestracją konta
na forum, a masz w nicku polskie znaki, to zgłoś się po pomoc do Administracji.
Po wpisaniu danych klikamy na „zamelduj” i zostaje utworzone konto na forum. Teraz wystarczy się tylko zalogować używając nicka i hasła na stronie głównej forum.
Nie mogę się zarejestrować na forum. Co mam robić?
Proszę zgłosić problem poprzez zakładkę Pytanie do administracji.
Co oznacza opcja „Pamiętaj moje logowanie”?
Zaznaczając ten kwadracik przy nazwie użytkownika nie będziesz musiał za każdym razem wpisywać swojego loginu i hasła by się zalogować. Wchodząc na forum zostaniesz zalogowany automatycznie.
Gdzie mogę zmienić swój profil?
Wchodzisz w zakładkę „Panel użytkownika” i wybierasz opcję „edytuj profil”. Tutaj możesz dokonywać zmian w obrębie swojego adresu mailowego i hasła, komunikatorów internetowych, daty swoich urodzin oraz w ramach dodatkowych informacji o sobie takich jak swoje miejsce zamieszkania, wykonywane zajęcie, zainteresowania, płeć, plemiona, w których jesteś i światy, na których grasz.
Gdzie mogę znaleźć informacje na temat profilu danego użytkownika?
Pierwszy sposób:Klikasz na zakładkę „Lista użytkowników”. Pojawi się lista aktualnych użytkowników forum uporządkowanych alfabetycznie. W celu wyszukania interesującego Ciebie usera rozwijasz zakładkę „Szukaj użytkowników” i wpisujesz w okienku nick.

Następnie klikasz na dany nick i ukazuje Ci się profil danego użytkownika.
Drugi sposób: Możesz równie dobrze kliknąć na nick danego użytkownika przy napisanym przez niego poście.
Wybierasz wtedy opcję „Zobacz publiczny profil” i zostajesz przeniesiony do tego profilu.

Co oznacza opcja “zaawansowane szukanie użytkowników”?
Oznacza to, że możesz poszukać użytkowników nie tylko po nicku, ale też według wybranego przez siebie kryterium, na przykład według miejsca zamieszkania. Wchodzisz w listę użytkowników, wybierasz zaawansowane szukanie, wpisujesz w polu lokalizacja (miejsce zamieszkania) przykładowo Poznań i klikasz „szukaj teraz”. Wyświetlą Ci się wszystkie osoby, które w swoim profilu mają wpisane, że mieszkają w Poznaniu.
Co oznacza skrót: PM?
PM – private message – to prywatna wiadomość, którą możesz wysłać każdemu użytkownikowi forum.
Jak mogę wysłać PM?
Wchodzisz w profil interesującego Cię użytkownika i wybierasz opcję „Wyślij prywatną wiadomość do użytkownika NICK” bądź też klikasz nick użytkownika przy napisanym przez niego poście i wybierasz opcję prywatnej wiadomości:

Jak dodać obrazek do podpisu?
Wchodzisz w „Panel Użytkownika” -> edytuj podpis. Jeśli masz zapisany obrazek na komputerze klikasz „przeglądaj” wybierasz plik z obrazkiem i akceptujesz klikając na „zapisz podpis”. Jeśli chcesz zobaczyć, jak będzie wyglądał Twój podpis wybierasz „podgląd podpisu”-> 1. Drugim sposobem jest wpisanie adresu do obrazka będącego w sieci -> 2. Trzecim sposobem jest wrzucenie obrazka na serwer, na przykład [www.imageshack.us] (zobacz również Poradnik: Jak zrobić screenshot’a) i wpisanie linku do obrazka między (bez gwiazdek) w oknie „edytuj podpis” -> 3.

Dlaczego nie chce mi się wyświetlić obrazek w podpisie?
Przyczyny mogą być różne:
- Twój obrazek może mieć za duże rozmiary (maksymalną wielkość masz podaną w zakładce „Edytuj podpis”)
- podałeś nieprawidłowy link do obrazka (częstym błędem jest podawanie linku do strony, na jakiej znajduje się obrazek z rozszerzeniem html niż linku do samego obrazka z rozszerzeniem JPG)
- użyłeś nieprawidłowego kodu (przypominam raz jeszcze: [img*]link do obrazka[/img*] – bez gwiadek)
Jak dodać avatar?
Analogicznie jak z obrazkiem w podpisie (patrz punkt 9): wybierasz panel użytkownika -> edytuj awatar i klikasz „Przeglądaj”, jeśli chcesz dodać awatar zapisany na dysku bądź wpisujesz adres do obrazka będącego w sieci.
Dlaczego nie mogę dodać avatara do swojego profilu?
Analogicznie jak w przypadku obrazka w podpisie. Twój awatar może mieć za duże rozmiary bądź też podałeś nieprawidłowy link do obrazka (maksymalną wielkość masz podaną w zakładce „edytuj avatar”).
Napisałem post i chciałbym coś w nim zmienić. Czy jest taka możliwość?
Jak najbardziej. Służy do tego opcja „edytuj” w prawym górnym rogu Twojego postu. Kiedy na nią klikniesz będziesz mógł dokonać zmian w napisanym wcześniej poście i ponownie zatwierdzić odpowiedź lub nowy wątek.
Chciałbym zacytować komentarz użytkownika, który wypowiadał się parę postów przede mną. Jak to zrobić?
Służy do tego opcja „cytuj” widoczna w prawym górnym rogu każdego postu. Klikasz na tę opcję w poście, który chcesz cytować i otwiera Ci się okno z zacytowaną wypowiedzią, w którym piszesz własny komentarz. Jeśli ktoś woli, może cytować sposobem zwanym przeze mnie roboczym Kopiuję wypowiedź interesującego mnie użytkownika (zaznaczam myszką i wciskam Ctrl + C) i w swoim poście wklejam tę wypowiedź (Carl + V) między: [*quote=nazwa użytkownika][/quote*] – bez gwiazdek oczywiście.
Czy mogę zedytować tytuł utworzonego przez mnie wątku?
Nie ma takiej możliwości. Dlatego też tak ważne jest zwracanie uwagi jak się tytułuje dany temat.
Dałem propozycję na forum, ale zapomniałem dodać sondy, da się coś zrobić?
Tak, wystarczy, że klikniesz w prawym górnym rogu nad postem tytułowym w temacie na narzędzia wątku i "dodaj sondę"
Co to jest warn?
Warn jest ostrzeżeniem, które przyznawane jest użytkownikom łamiącym zasady użytkowania forum. Warny są przyznawane przez moderatorów forum (modów i smodów) bądź administratorów. Warn może być o wartości „0” (tzw. żółta kartka) i o wartości „1” (tzw. czerwona kartka).
Co to jest ban?
Ban jest to blokada dostępu do forum nakładana na użytkowników nie przestrzegających obowiązującego regulaminu. Ban jest przyznawany na określony czas – minimalny okres kary wynosi 7 dni. Trzy warny w miesiącu o wartości „1” (czerwone kartki) oznaczają automatycznie bana.
Co oznacza opcja „raportuj zły post”?
Użytkownik ma możliwość zgłoszenia do moderatorów postów/tematów łamiących regulamin. Jeżeli ktoś zauważy w jakimś poście wypowiedź łamiącą obowiązujące zasady (np. spam) ma możliwość zaraportowania go. Wystarczy kliknąć w znak widniejący pod avatarem w każdym poście, obok „wagi”. Pokaże nam się okno, w którym należy wpisać komentarz, dlaczego uważamy, że dany post jest niezgodny z zasadami użytkowania forum. Następnie zatwierdzamy: „wyślij raport” i takowa wiadomość zostaje przesłana moderatorom.
Gdzie można zobaczyć liczbę postów napisanych przez określonego użytkownika?
Liczbę postów danego użytkownika można zobaczyć wchodząc w „profil użytkownika”. Drugi sposób to zmiana wyglądu forum na „ Default Style" w lewym dolnym rogu forum:

Ilość postów będzie wtedy wyświetlana pod avatarem.
Jak dodać sondę do wątku?
Klikamy „Nowy temat” – wpisujemy tytuł i treść postu. Pod postem mamy widoczne „Dodatkowe Opcje”, w których mamy możliwość dodania sondy:

Liczba opcji ankiety to nic innego jak liczba odpowiedzi w ankiecie. Akceptujemy i przechodzimy do okna tworzenia ankiety. W poszczególnych pustych polach wpisujemy: Tytuł ankiety:

Możemy zaedytować ilość opcji ankiety (maksymalnie ankieta może posiadać 10 opcji):

Wpisujemy jakie są te opcje:

Jeśli chcemy, by głosowanie było ograniczone czasowo to określamy ilość dni – długość trwania ankiety:

Jeżeli chcemy zezwolić głosującym na możliwość wybrania więcej niż jednej odpowiedzi musimy to zaznaczyć (opcja wielokrotnego wyboru):

Kiedy ankieta jest już gotowa akceptujemy: „submit new poll“ i ukazuje nam się post (temat) z dołączoną sondą.
Ten poradnik będzie aktualizowany w miarę powstawania nowych problemów.